måndag 7 juni 2010

Stark och god middag på Kaews.

Nu på kvällen gick vi och åt på restaurang Kaew som kunde lite svenska ord och hade tvillingpojkar lika gamla som Noah. Jättegod mat och barnen åt kyckling med broccoli, Dan åt glasnudlar med seafood och ngn typ av thaipeppar. Jag åt en supergod rödcurry med basilika, kokosmjölk och räkor, hon frågade om jag ville ha starkt och jag sa att jag ville ha svenskt ganska starkt=). Det blev ordentligt starkt men supergott. Ris till det.

Nu har jag också kört moppe och det gick bra men sakta....

Lägger in en bild på mig också då så att ni ser att jag också är här=))

//Jessica


4 kommentarer:

  1. ÅÅ va Gött ni har det, NJUT! Kul att få följa er i bild o text - vilket äventyr! Lyra å jag njuter några dagar sen kommer ALLA" hem - Lovisa, Calle med skotern och JOJO!!! Då blir det "trångt" .. ;)Kramiz //ELLyra

    SvaraRadera
  2. Så fin du är!!! Jag hoppas ni har en kanon semester!!!!!! Kram Nilla

    SvaraRadera
  3. Åh vad kul att läsa om er resa, helt underbart´:) Kram Åsa

    SvaraRadera