tisdag 6 juli 2010

Ingen bild som tur är

Badning

Jag å Jessica samt Noah badade i den stora poolen. Det finns någon form av rening i poolen där vatten dras in i en behållare och sen kommer ut igen renat å klart. Jessica hade Noah på höften/armen när dom var nära en sådan reningssak och jag sa till henna att hon kanske inte ska vara så nära med sitt långa hår. Då drar hon sig där i från och släpper i väg Noah en bit, så kollar hon på mig å skriker utav heelvete!!! Ögon stora som thekoppar och man kunde se gomsegel och säkert ännu mer. HJÄÄLP TA BORT DEN TA BOOOORT DEEEN. Jag ser inget och tror hon ska dö eller något. Kul att vara i en pool som man precis bottnar i å så skriker hon som om någon håller på att käka upp henne eller nått. Hon blev stucken av ett bi och gadden satt kvar i axeln. Det har hon bara blivit en gång tidigare och det är på det andra sticket man märker om man e allergisk, som Krister e.

// Dan

3 kommentarer:

  1. aj! Hoppas att det inte blev allt för illa! Kram

    SvaraRadera
  2. Men hur gick det då? Man kan väl inte skriva så och sen inte tala om hur de gick!!!/ Inger R./

    SvaraRadera
  3. Hej Inger
    Jag skrev inlägget strax efter det hänt och då visste jag ju inte vad som skulle hända. Nu har det gått 18 timmar och det har inte hänt något mer. Så hon mår efter omständigheterna bra. Hon är uppe som vanligt nu på morgonen.
    // Dan

    SvaraRadera