måndag 5 juli 2010

Det finns kryp i Thailand


Ännu en dag i Huay Yang. Vi tog en promenad till vår närmaste resturang och åt lunch. Härligt att gå och strosa i vattenbrynet i strålande sol... Det är som vanligt typ 33deg i vattnet så det svalkar inte direkt. Men det är härligt. Noah och Jessica fick massage på eftermiddagen och jag klippte och rakade mig. Det kostade 25kr för en klipp/rakning,billigt. Jess och Nonno var inte klara när jag var det så jag gick till kiosken och köpte en dricka. Då hittade jag den lilla krabaten som är med på bild. Så jag fångade den för att ta med hem så barnen som väntade hemma fick se den och att vi kunde ta lite kort på den med =)


// Dan

3 kommentarer:

  1. Vad tyckte Noah om massagen? Förstår om ni inte längtar hem. Det verkar vara en fantastisk resa. Förresten Dan, fanns det nåt att klippa???
    Kram Mormor
    Den som behöver klippas är ju Bror, klorna är
    som härifrån till evigheten.

    SvaraRadera
  2. Noah tyckte att han kunde få en massage/dag tills vi åker hem. Han somnade 2ggr under tiden =) Alltså perfekt för honom.
    // Dan

    SvaraRadera
  3. Nä fy faan... se till att ni inte har med nåra sånna i era väskor... det är ju jag som ska köra bilen, och jag vill inte ha några överraskningar ;o)

    Och Brorsans klor tar jag... no worry ;o)

    SvaraRadera